Podrobný plán kurzu Obchodní dovednosti 25.3.2023 – 29.4.2023 | Toplingva
Aktuality   >   Podrobný plán kurzu Obchodní dovednosti 25.3.2023 – 29.4.2023

Podrobný plán kurzu Obchodní dovednosti 25.3.2023 – 29.4.2023

Kurz-obchodnich-dovednosti-ostrava

07.01.2023

Rozsah kurzu Obchodní dovednosti je 20 hodin v 5 učebních dnech (4 hodiny na den) Doba konání kurzu je vždy 8:00 - 12:00.

Konkrétní termíny kurzu Obchodní dovednosti jsou naplánovány na:
25.3.2023
1.4.2023
15.4.2023
22.4.2023
29.4.2023

Školení obchodních dovedností bude probíhat v naší Jazykové škole TOPLINGVA, Tyršova 498/31, 702 00 Ostrava.

Pro koho je kurz Obchodní dovednosti určen?

Kurz je určen pro všechny, co mají zájem být úspěšnými obchodníky anebo si jen zlepšit své obchodní znalosti a způsoby obchodní praxe. Kurz se taktéž věnuje praktickým návykům, které by měl mít profesionální obchodník ale i obchodní ředitel.

Obsah

1. Teoretická část

  • 1.1. Co je to obchod a jaký je rozdíl mezi obchodníkem a prodavačkou
  • 1.2. Sbírání „jablek“ – různé způsoby, jak provádět obchod od osobního přístupu až k hromadným akcím.
    • 1.2.1. Třesu stromem – Hromadné akce.
    • 1.2.2. Trhám jablka – Osobní přístup k zákazníkovi.
    • 1.2.3. Pěstuji vlastní strom a sklízím úrodu – Budování vlastní značky.
    • 1.2.4. Kupuji jablka – I hotové databáze mají smysl.
  • 1.3. Obchodní plánování – teorie business plánu.
    • 1.3.1. Co je to business plán a pro koho je určen.
    • 1.3.2. Z jakých kapitol je business plán sestaven.
    • 1.3.3. Bez čeho se při sestavování business plánu neobejdu.
  • 1.4. Kdo je ten správný kupující? Jak poznat, jestli jednáme se správnou osobou.
    • 1.4.1. Rozdílné úrovně obchodu, aneb od prodavačky až k dodavateli obchodních celků.
    • 1.4.2. Jak poznat, že náš obchodní partner je osoba, která skutečně uzavře obchod?
    • 1.4.3. Úspěch obchodu není v dodávce ale v penězích na našem účtu. Jak toho dosáhnout?
  • 1.5. Marketing a rozvědka před obchodním jednáním.
    • 1.5.1. Marketing není jen reklama ale i forma přípravy na úspěšný obchod.
    • 1.5.2. SWOT analýza potencionálního partnera a její rozsah dle objemu obchodu.
    • 1.5.3. Co by měl vědět úspěšný obchodník o svém partnerovi?
    • 1.5.4. Co by měl vědět partner o Vás před započetím úspěšného obchodního jednání?
  • 1.6. Jak má vypadat správný obchodní ředitel.
    • 1.6.1. Boss nebo Lídr? Výhody a nevýhody jednotlivých postojů.
    • 1.6.2. Osobnostní charakteristika „Obchodního ředitele“
    • 1.6.3. Proč je důležité být vzorem pro své podřízené ale i klienty.
    • 1.6.4. Jak si obhájit své postavení pod vlivem konkurence.
  • 1.7. Ekonomika není jen pro účetního, aneb jak poznat solventního partnera.
    • 1.7.1. Ekonomické ukazatele, které pomohou obchodníkovi určit, má-li smysl jednat s partnerem o obchodu.
    • 1.7.2. Jak získat své peníze, když partner není solventní, ale stále je ještě bonitní.
  • 1.8. Zacílení se na výsledek a výběr správného cíle
    • 1.8.1. Správné určení požadovaného výsledku.
    • 1.8.2. Výběr správného obchodního cíle (cesty) pro dosažení požadovaného výsledku.

2. Praktická část

  • 2.1. Tvorba obchodního plánu.
    • 2.1.1. Postupné naplnění všech jednotlivých kapitol business plánu – každý má svůj plán dle vlastní praxe
    • 2.1.2. Společné procházení průběžných naplnění jednotlivých plánů a rozbor chyb a jejich korekce.
    • 2.1.3. Pochopení výsledného business plánu a jeho akceptace studentem, který jej vypracoval.
    • 2.1.4. S.M.A.R.T.E.R. vypracovaného plánu.
  • 2.2. Tréning, jak správně vést obchodní jednání dle různých teorií sběru jablek
    • 2.2.1. Cvičení v párech, které má za cíl natrénovat si techniky vedení jednání se zaměřením se na výsledek. Pochopení rozdílů mezi typy jednání při rozdílech v typu obchodu (teorie sběru jablek)
  • 2.3. Vnitrofiremní obchodní jednání – co jste si schopni prosadit?
    • 2.3.1. Jaká je vaše skutečná cena? Jak ji určit a jak si ji prosadit.
    • 2.4. Blafování a čestnost obchodu.
    • 2.4.1. Jak správně jednat s partnery, aby vám věřili a byly ochotni jít do rizika.
  • 2.5. Marketingová rozvědka – zjistěte co nejvíce o objektu svého zájmu.
    • 2.5.1. Zjistěte co nejvíce o vybrané osobě a zpracujte tyto data tak, abyste je mohli využít při obchodním vyjednáváni.
    • 2.5.2. Prezentace zjištěných údajů a návrh správného obchodního vyjednávání.

3. Získání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Cena kurzu: 20 000 Kč/kurz (1000 Kč/hodina) + DPH (21%)
Maximální počet účastníků – 10 lidí na jeden kurz.
Minimální počet účastníků – 5 lidí na jeden kurz.

Kontaktujte naši koordinátorku profesních školení

Pokud Vás kurz obchodních dovedností v Ostravě zaujal, můžete využít Zápis do kurzu Obchodních dovedností. Pro případné dotazy prosím kontaktujte naši koordinátorku jazykových kurzů přes emailovou adresu info@toplingva.cz či na telefonním čísle 774 118 911.

Hlavní menu